Aangesloten bij het KiFiD
Niet tevreden?
Uiteraard doen wij ons best je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Indien je echter niet tevreden bent, vragen wij je ons dit direct te laten weten. Wij doen dan ons best je weer tevreden te stellen. Na ontvangst van jouw klacht nemen wij snel contact met je op.
Klachten
Alle klachten worden door de directie behandeld. Wij zullen er alles aan doen om samen met je tot een oplossing te komen. Daarvoor bestaat binnen Goedkooplenen een klachtenprocedure die er op gericht is jouw belangen te behartigen. Wanneer je onverhoopt van mening bent dat wij niet adequaat op jouw klacht hebben gereageerd kun je je wenden tot de volgende onafhankelijke klachteninstantie:
De Stichting Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (Kifid)
Postbus 93257
2509 AG DEN HAAG
Telefoon 0900 3552248
Website www.kifid.nl
Deskundigheid en kwaliteit
Ons kantoor is ingeschreven bij de Autoriteit Financiƫle Markten (AFM) onder nummer 12019152. Deze registratie is een wettelijke verplichting om te kunnen bemiddelen bij geldleningen en verzekeringen. Dit is voor jou een waarborg dat wij in het bezit zijn van de vereiste diploma's. De kennis van klant medewerkers wordt door zowel in- als externe opleidingen bijgehouden. Ook vindt verdere training in hun vak plaats. Alle medewerkers zijn onderworpen aan een uitvoerig betrouwbaarheidsonderzoek. Wij doen er alles aan om uw belangen zo goed mogelijk te behartigen.
Maar als wij toch een keer een fout maken mag je daar uiteraard nooit de dupe van worden. Vandaar dat wij een beroepsaansprakelijkheidsverzekering hebben afgesloten. Voor jou geeft dit een stuk extra zekerheid.